2010-09-05
 14:07:41

Ärthjärnan.....

Så har man lyckats igen...å använt ärthjärnan...

Jag är ju förvisso blond, ja, å då pratar vi hårfärg... 
Det är bara det att emellanåt får jag för mej att bli ännu lite blondare, men det är på tooook för dyrt å gå till frillan å få detta utfört...såååå...då gör man det själv
Åååå jag veeeeet ju vilken färg som inte gör att håret blir guuuuuuult, men, nu va det ju så att jag såg en reklam om en annan sort som skulle va bra...

Sagt å gjort...i med färgen, å SÅKLART blir jag alldeles orangegulful...så...på med kepan å hojja iväg på cykeln för att inhandla "den som funkar"...jodå liiiite bättre blev det...
Men...blev ju såklart tvungen att köpa mirakelmedlet "Silverschampoo" tack gode gud för den som laborerade ihop den sörjan säjer jag bara.......

Så nu är man lite sådär lagom "vitblålitenyansavgulfärgad" i håret...sounds great va ???


Anna - Gravid ♥
PUBLICERAT: 2010-09-05, 14:46:31 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Haha man lär sig visst aldrig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: