2010-09-08
 11:43:43

Hoppsan hejsan...

Oooooppppsss..... hel plötsligt va det onsdag...IGEN !!!!
Ja det är ju  iof ingen sensation, men tycker liksom att det går med hiskelig fart..."Det går ju som bekant fort när man har roligt"...

I går (tisd) va det ju liksom lite föreläsningsdags, ja tänk att jag blir alltid lika imponerad av dessa människor, som ställer sej på en scen å babbalar inför trehundra människor bara sådär...

Men under dessa tvåochenhalv timme som vi satt där va det väl  det man hann "lära" sej...självkänsla (som man ju förstås behöver en liten smula av för att stå på en scen...) handlar ju om ...ja istort sett mental träning...enkelt va...va tog det å läsa denna text ??? 20 sek...
Å hon talade i drygt två timmar...hehehe...

Nåja lite mer invecklat kan det ju vara ibland...och det är ju en färskvara det här med självkänsla...
Lite saker att ändå ta fasta på är nog att lära sej säja nej...ibland...vi trodde nog alla att vi skulle få svaret på våra böner...kan man säja nej utan att göra människor besvikna???..svaret är ju såklart... NEJ !!!
Men då får dom väl bli det då...det går väl över !!!

Ja ja även om jag lyssnat på Mia förrut så tål allt att upprepas....

Men å andra sidan har jag ju faktiskt träffat en person som egentligen ger mej allt som hon pratade om...positiva tankar...för det är nog viktigast av allt...samt lite uppskattning...
                                                                  

Eller som ordspråket säger "Det räcker inte att bara leva...kärlek, frihet å en liten blomma behöver man också ibland"

                                                                  


Ulrica
PUBLICERAT: 2010-09-10, 12:43:38

ja hon har effekt... tänkte på henne när jag såg mig i spegeln.. och tittade på mina volanger!! fan ingen har så MÅNGA som jag ;-) det är inte ila det inte!!

ASSA!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: