2010-09-19
 09:28:19

Sonnentag....

Blå himmel å solsken, så ska en söndag starta...
Som gjort för en riktigt lååååååång promenad....men igår slog ärthjärnan till....igen !!!!
Å gick en timme i ett par nya skor, smart va ???
Ja hursomhelst tänker jag tejpa å försöka mej ut iaf...överdrivningsministern, det är jag det

Har haft en toppenhelg, fredagen började med lite sovmorgon....sen kom dooootra hit för att färga håret, sonen droppade in å det blev lite lunch tillsammans allihop, mysigt men alltför sällan man träffas tillsammans så här...

Vi fick skjuts ner till stan för att "visa upp" Alexandras (dvs dottern) hår för frissan...som ev vill ha henne som hårmodell för en dag !!!
Å DET VILLE HON !!!!!
Spännande, har nämligen varit det själv en gång, en riktig lyxdag...

Jaaa...sen va det lördag å dags för promenad...sonen hade fått ett par nya gängor i höstas, som han tyckte va för små...så jag tog å ärvde dom, satt som en smäck tyckte jag....
Efter en sisådär två och en halv km...kändes det INTE SÅ längre, attans vilka blåsor, tur man är van, det går ju över....

Sen bidde vi bjussade på middag...tackar man ju inte nej till precis...lika gott som vanligt, niger å tackar "kocken" för maten

Men den allra roligaste händelsen måste varit i torsdags...åkte buss hem, å busschauffören frågade om jag skulle ha hel el halv biljett...


Emma
PUBLICERAT: 2010-09-19, 10:25:25 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Det där med blåsor känner jag igen alltför väl, att man aldrig lär sig!! :P Ha en underbar söndag i den härliga solen! Kram


Alexandra
PUBLICERAT: 2010-09-19, 14:39:51

Ja det var trevligt att umgås! Får väl bli lite bättre på de..kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: