2010-09-13
 12:29:29

Tungt...

Ja det är måndagmorgon å mitt huvud känns såååå tungt...(vill bestämt minnas att det finns en låt som går så...)

Aptrött när klockan ringde i morese, nästan så jag tänkte somna om å låtsas att jag sovit över...
Men neeeej då bara att masa sej upp...
Bestämde mej (som vanligt) att IDAG är jag så trött så det får bli bussen, men åter igen vann jag över mej själv å satte mej lydigt på cykeln, duttttttttiga mej...

Antar att denna trötthet kan ha med helgens partajande att göra...men det va det isåf värt.
Fredagen va helt å hållet i "mysets" tecken...
Å för all del även lördagen, hem till mor en sväng å bjussade henne på lite mat (rester från fredagen), en långprommis å sen hem å "snyggade upp mej " för kvällens bravader.
Jag och Emil va bjudna till en av hans arbetskamrater som bjussade på fantastisk god mat, å allt möjligt...en riktig toppen kväll, trevliga "värdar" karaoke ja allt man kan önska....
Efter en aningen vinglig hemfärd.... på nattkröken...så va det bara att krypa ner å va nöjd...

Jaaaa...som bekant "DET KOSTAR Å LIGGA PÅ TOPP"....................................................................


Johanna
PUBLICERAT: 2010-09-13, 12:48:14

Vad glad jag blir glad när jag läser din bloggg,du är så otroligt bra vän å otroligt vacker tycker jag... Kramis... (jag menar verkligen det, inte ute efter dina pengar :)puss )


Camilla
PUBLICERAT: 2010-09-13, 18:07:11

Låter som en underbar helg, jag är glad för din skull :)) Pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: