2011-04-05
 08:45:38

Litä kaffä...

Tisdag den 5:e April...08.40...

Tro va man ska hitta på denna vecka då ...
Veckans enda arbetspass är liksom avklarat...det va igår 11-20...ja visserligen har jag ett P-möte på torsdag 9-12 men det räknas liksom inte som "jobb" känns det som...

Ibland känns det lite konstigt å va ledig så mycket, blir liksom lite handlingsförlamad, samtidigt kan det skrämma mej att man blir som mest "aktiv" när man är lite stressad..
Tänkte först att jag skulle måla om här på övervåningen, men det känns lite som en panikåtgärd för att ha sysselsättning...så ja tror jag funderar ett tag till...

Nåväl...idag ska jag iaf UMGÅS...med min goooa vän Ulrica...
Och till helgen kommer STORAsyster..känns alltid som lite julafton......
Det finns ju såklart en hel del boooorden...trist...
Skulle behöva putsa lite fönster tex...

Men först litä kaffä...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: