2011-04-10
 21:09:21

Miljoner....

Ja...inte för att dom sitter på bankkontot...nej, mer att jag egentligen har 1000 miljoner saker å blogga om...men jag har ingen lust...

Får se om den kommer åter snart...

Eller förresten, måste ju bara berätta liiite om helgen...å min enorma tur...
Storasyster va på besök, det brukar betyda "sakpåfyllning" i nån form...
Å denna gång va inget undantag...

Ett överkast till dubbelsängen...
Två bäddmadrasser...
En jacka...
Å lite andra kläder...

OCH

Min syster har en förmåga (till min fördel) å köpa saker som hon ångrar av nån anledning...
Denna gång va det en sådan här...

Japp...nu ären min å hon har min gamla...som jag fått av min andra braiga syster...
Säger bara *lucky me* som har så braig familj...
Å icke nog med detta så fick även sonen...en likadan...dock ej guldig...

"Nåt annat" som brukar inträffa när hon är på besök är
"Familjesammankomst"
Bidde en toppenbra å mysig å GOD sån hos "lillasyster" med familj...

*TACKSAM*

Såååå bidde det ett inlägg...fast ja inte ville...ja ä lite tokig....


Anna-Mamma till Kevin
PUBLICERAT: 2011-04-10, 22:25:16 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Turgumma! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: