2011-04-12
 18:18:21

Varmt....

Ja...det bidde varmt idag...hade hört talas om snö...
Men tackå lov blev det inte så...
Det är sällan det blir som man tänkt sej...kanske därför "man" inte ska tänka så mycke...
Men om man är en sån tänkare va ska man göra dådå... ???

"Tänkte" (förvånande...) på en sak när jag gick hem från jobbet idag...
Hade inga lurar till nya mobilen...å då kan man väl inte gå...hmmm
Men det gjorde jag iaf, konstigt hur man liksom vänjer sej vid saker å ting...mycket lättare å gå med lurar, men det jag tänkte på va att jag "såg" mer saker på dagens promenad...
musiken tycks ta en till en annan värld...på nå vis...
på gott å ont...

Å apropå ont...MINA STACKARS HÄLAR...tycker jag borde gått upp ett par storlekar...borde liksom blivit elefanthud pådom krakarna...ajajajaj...(igen...ärthjärna)...
Nåväl efter hemkomst plockade sonen fram utemöblemanget...blandade lite saft...så det bidde lite mys i den såååå välkomna värmen...

Hoppas verkligen på en dag i morrn också när det vankas ledighet...

(Måste nog gå ner å göra rent den...usch va smutsig..)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: