2011-08-20
 10:05:14

Jämngrått....

Ja...de va just det här ja menade med att inte gilla hösten...gråare än idag kan de väl knappast bli...hoppas verkligen jag får bli en björn i nästa liv...gå i ide de vore nåt det....


(Å gärna med sällskap såklart  ... )

Ska verkligen försöka å "bita mej i tungan" å inte bara höstgnälla...loooovar ....

Nåväl...de är lördag...sista helgen på semestern...känns.................helt ok faktiskt...lika glad ännu att jag har världens bästa jobb...å himla braiga arbetskamrater...ska bli riktigt spännande å höra hur alla har de ...har säkerligen hänt en del...
Undrar va som händer här hemma denna lördag...kanske förtsätta "höstföberedelserna" har ju lyckats putsa alla fönster...möblerat om fixat å donat...får väl fortsätta med det då....
Jamen justja...jag har ju tippat lotto tills idag håller alla tummar att "storkovan" håvas in...
...det sista som lämnar en är ju som bekant hoppet...

(går å röjer lite i garderoberna så jag får plats med allt)


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-08-20, 21:35:12 | URL: http://alexandrasundelin.blogg.se/

Hahaha, shit va pengar...! Skulle få panik om jag vann sådär mycket ju..

men LYCKA TILL ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: