2011-08-21
 20:06:55

Söööndag....

Sååå va de söndag...de e ju liksom de ibland, sådär me jämna mellanrum lixåm...
Sonen har redan ställt klockan, längtar till skolan, de e såå skönt att han gör det, vet att många "barn" verkligen våndas å som tycker skolan är ett rent helvete...usch de gör ont i hela mej bara ja tänker tanken att de ska behöva va så........

Har denna söndag varit en tur till "änglasyster".... ååå va ja saknar dej.....
Men "vi" har en jättefin grav å gå till å ja hoppas verkligen "du" kan se  ...att du inte blev "bortglömd" som ju va din stora "farhåga" att du skulle bli....
Tänker på dej..alltid...du fattas mej...oss...

När ja kom hem hade min världsfina dotter å pojkvän varit hem...så typiskt att man va på turne just då.......ja som aldrig brukar va nånstans....
Å dom va så gulliga å hade lämnat en skiva till mej som ja har önskat mej....
...SARA VARGA...
Tack snälla gulliga er...  ...
Känns genast lite bättre....

Precis som de känns när jag bokat tågbiljett...
Till min bästaste Tomas.......

Tur man har alla dessa ljusglimtar i livet när de känns lite motigt ibland....


Emma
PUBLICERAT: 2011-08-21, 20:55:29 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Jadu varför slutar man träna?! Jag slutar ju aldrig helt men mängden varierar kraftigt.. Beror på många faktorer för min del tid, väder och såklart lust.. Klart vi ska träffas nån dag börjar bli dags nu tycker jag! :) Kram


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-08-21, 22:33:40 | URL: http://alexandrasundelin.blogg.se/

Det var så lite så ;) <3 Synd att du inte var hemma bara..



Vi har faktiskt också varit till Maries grav idag och lämnat en liten blomma och ett hjärta :)



KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: