2011-12-17
 12:57:07

Klämkäckt....

Önskar jag hade nån klämkäck överskrift tillhörande inlägget....
Men de e ju liksom mest svammel i hjärnbalken...å de finns nog risk att inlägget blir desamma...
Äre då man ska blogga... ... kanske...kanske inte....

Satt å läste lite i en "dagbok"...från 2008... de va inte så muntert...
Mycket sorg...mycke saknad...
Tror såklart att jag "sökte" mej till den...
Har väldigt mycke sorg å saknad i mej känns det som...på gott och på ont.... ...

Såklart blir allt lite värre med kommande helger....
"Vi" har liksom "spridit ut oss"...vi syskon....de bli många många förgreningar åt alla möjliga håll....
...jag kan verkligen känna att jag SAKNAR...

Vet inte ens om ja kommer å se mitt  under julen....
Jag måste dessvärre jobba lite åxå...

Viss saknad å längtan tror ja såklart kan va lite bra....tex den som jag känner för min Tomas....
Den är värld all vånda....
Tror att jag blir sådär vääääldigt längtig för att jag är så rädd å förlora....dom jag tycker om...
Samtidigt blir jag rädd att min stora längtan.... kan skrämma...bort... ....
Hoppas inte...

Idag ska jag iaf umgås med min härliga vän Ulrica...många skratt å galna upptåg blire när vi är ute på turne kan ja lova... ....

Glöm inte å andas i Julstöket....

Åååå till min Bästa Karlsson vill ja bara säja...snart....är vi lediga å får ha fleeeera dar tillsammans... ... love you...


Ulrica
PUBLICERAT: 2011-12-17, 13:12:49

@--)--)-----



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: