2011-02-27
 08:16:02

Full rulle...

Denna helg har verkligen gått  med hiskelig fart...
Det har så att säga varit full rulle alla dagar skulle man kunna säga...gillar det

...Gick av ett jobbdygn på fredag morron, blev hämtad en min gode vän Ulrica som skulle besikta bilen i Ludvika, (rimmade ju lite det där...)...
Passade på att hälsa på syster och hämtade en madrass till min "bättre begagnade säng"...
En tur till Dollarstore  hann vi också med...

Sen hem, lämpade av lite påsar å tog en promenad till Jysk för att köpa "madrassöverdrag"....
Hem...pyssla å dona med sängen...inväntade sonen...promenad till affärn...hem igen...
Tja sen var det väl liksom kväller den dan...

Så bidde de lördag, som det brukar efter fredag...
Startade med en tur till Kupolen, blev ett par jeans till sonen...å lite nya underkläder till mej...å lite "nödtorft" till kylskåp å skafferi...
Hem...strök lite...laga mat...fick främmande av syster å Kevin *gillas*...
Bakades lite paj...*mums*
Hann med å fixa gardiner till Johans rum....sen möblera om i sovrummet...en tur till Icamaxi...å sen....blev det banne mej kväller...igen....


Ja kväller...har verkligen haft en bra helg...
Men när jag kommer just till kvällen så kommer det över mej...
Jag rår inte på det...känns som en demon...eller en liten.......som bestämt sej för att dan inte ska sluta som jag vill...ensamhet/separationsångest/"oro"....
Vet inte va jag ska sätta för ord på skiten...men kommer gör den...
Mår inte bra av denna demon...vet inte hur jag ska få den å släppa taget....


Hoppas bara att den ger sej iväg...innan de är försent...
Tyvärr blire ju ofta den man är mest rädd om som får ta dessa smällar...
Och jag hoppas att DU kan förstå mej....
F`låt....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: