2011-02-05
 08:35:05

Gäsp....

Vet att jag själv använt mej av uttrycket "Morgonstund har guld i mun"...tar tillbaks det, iaf idag.......04.55.... är det inte sååååå....ja lovar (kanske om man bestämt det själv)....

Och att ev somna om är ju inte ens att tänka på...för en sån som jag......(å helst inte på jobbet där jag sover som allra sämst)

Såååå, då vaknar den där envisa funderaren i en såklart........
Måste den envisingen va så j-la morgonpigg åxå...el ja den är ju alltid pigg.....
Men det äääääääär inte bra å ha den bredvid sej dessa tider på dygnet....det är för tyst å ensamt med den som sällskap....är hellre själv.........

Nåja... nu ska jag "suga" i mej min frukost å koka lite kaffe till min kollega som strax är på ingående....ha en bra lördag...å glöm inte långisarna det är -10* idag....


Dagens "frulle"....muuuums .....


Anette
PUBLICERAT: 2011-02-05, 14:02:51

undra på att du blir mager........;-)


lena
PUBLICERAT: 2011-02-05, 14:46:27 | URL: http://my-mindfulness-life.blogspot.com

Den där envisa funderaren måste vara nått som du & ja är hårt angripna av, virus kanske : ) det enda som är skit med vårt jobb är sömn svårigheterna men kan ja la leva med när jag har så goa arbetskamrater....kramis & ha en härlig Lördag : )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: