2011-02-17
 19:28:34

Ingick inte....

Det ingår liksom aldrig i min "dagsplan" att "sova middag"...
Sååå...när jag kom hem efter mitt jobbdygn...la jag mej på sängen å undrade om jag skulle vila...el "sätta fart"...
...
Undrar just hur länge jag sov...minst en timme tror jag....shit...
trodde aldrig jag skull bli "människa" igen...
Men som bekant... "PLÖTSLIGT HÄNDER DET"...och nu befinner jag mej i en nystädad lägenhet...tom skrubben i hallen fick sej en omgång...

Risken finns ju att natten inte blir den bästa...men jag har ju några "små rosa"...en sån här gång tycker jag det är ok att intaga ett par...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......i morrn äre FREEEEEDAG.....


Anna-Mamma till Kevin
PUBLICERAT: 2011-02-17, 20:16:16 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Trevlig helg! ;)



KRAAAAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: