2011-02-13
 10:54:01

Jäsning....

En natt på jäsning...ja det är så det känns efter gårdagens "proppande" å tuggande...huuuuvvvaa.....men gött vare

Lite smarrig smörgåstårta....


Åsså lite "vanlig" tårta....


Å en till.....


Oooops...ja det är min tallrik....


Det blev dessvärre dåligt med foton på födelsedagsfirarna...kanske för att jag är så "tarv"...
Men tänk att även jag fick en blomsterbuket....

Skönt att ha lite "vår" inne...för den ser då ut å dröja utanför väggarna....



För att vara på den säkra sidan att man verkligen fått i sej av alla delarna i kostcirkeln...avslutades kvällen med en påse Polly......tur det är måndag i morrn.......

Ena av kusinerna blidde kvar här i natt så hon å Johan tittade på melodifestivalen igår...å i morse blev det en lektion i GTA...lucky her....
Johan & Alva...


Ja...det va de de...nu ska jag ev...greppa skruvmejseln å försöka få upp ett stycke gardinstång...men ännu är ja bara i "funderarstadiet" man ska ju helga vilodagen säjs det...funderar en stund till...måsste känna om tålamodet sitter där det ska först....


lena
PUBLICERAT: 2011-02-13, 11:46:41 | URL: http://my-mindfulness-life.blogspot.com

Snacka om smaskigt, Det var hos dig man skulle varit i Fredags alltså : )) Jag köpte egna tulpaner igår ÄLSKAR dom känns som våren är nära : )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: