2011-02-04
 10:10:58

Lim...ällä ????

Jaha undrar va man ska valla med en sån här dag...kan det va lim ???? 
Som det ser ut så verkar skidor va det enda sättet å ta sej till jobbet...det är nämligen där helgen ska tillbringas...el ja iaf största delen av helgens timmar...

Undrar förresten om helgens timmar räcker...... förutom jobb så måste jag tömma båda sovrummen....tur man är stark som en oxe...hmmm...el iaf envis som en röd ....KAN SJÄLV...(har fått sota för den frasen förr...)...
Åsså skulle jag ha hunnit sy ett par lampskärmar...OCH...hinna hem till en kooompiiiis å hämta lite tyg som dessa ska tillverkas av......nåja, VILL MAN SÅ KAN MAN !!!!! det heter PRIORITERA !!!!

Å för den delen är det en hiiiiiiiiiimla tur att jag har massor å pyssla med...för det är nämligen TVÅ VECKOR kvar tills jag får träffa min TOMAS igen....... men som sagt vill man bara tillräkligt mycket så går det med...längtar efter dej.......................


EEmma
PUBLICERAT: 2011-02-04, 22:17:09 | URL: http://kasys.blogg.se/


EEmma
PUBLICERAT: 2011-02-04, 22:17:22 | URL: http://kasys.blogg.se/

Fin blogg :)


Petra
PUBLICERAT: 2011-02-05, 09:42:25

Ja vilken tur att du har lite att stå i då ska du se att de två veckorna kommer gå snabbt. Inget är som väntans tider ;) Själv så har jag turen att jag får träffa min Thomas om bara några timmar :)


Tomas
PUBLICERAT: 2011-02-06, 09:09:40

Längtar oxå efter dej ; ) kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: