2011-02-07
 07:36:33

Stress....

En liten "måndagmorgonreflektion"...
Det va en lite ovanlig morgon idag, jag började sju...... å det va ett tag sedan kan jag säja....
Attans va jag har det bra!!!!!!

Bara å se alla dessa människor som banne mej tävlar om att komma först ut ur bussen...för att hinna springa till nästa buss...majj gadd stackars människor, kan inte va hälsosamt....

Men tänk...för bara ca tre år sedan va jag en av dom, visserligen behövde jag inte stressa till nån buss...men tro mej ...den stress jag upplevde då är banne mej inte hälsosam....

Och jag blir så ledsen å förbannad när jag hör att min dåvarande arbetskamrater (som är kvar där) går ifrån jobbet gråtandes...JAG VET !!!! att dom vänder "utochinåuppochner" på sej själva för att lösa alla problem...å ändå ska det inte gå å få till en bra arbetsmiljö...

Stor eloge till ER "slitvargar" på "Bemanningen"


camilla
PUBLICERAT: 2011-02-10, 22:14:48

Tack söta du! Ja vi vänder in och ut på oss själv dagarna i ända, det är väl inte så konstigt att man inte örk nå mer.... nu är jag trött på tårarna som rinner varje dag när man åker hem...men vem bryr sig ...inte dom som bör i alla fall :((

Kramar till dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: