2011-01-12
 16:35:35

ÄCKELPÄCKEL !!!!!!!!!!

Alltså hur äcklig får man bli egentligen..........hur äcklig som helst TYDLIGEN !!!!!
Och det äckligaste av allt är att.....DET ÄR MEJ SJÄLV JAG TALAR OM (tror jag iaf...)...
Men jag vill ändå tro, bara lite iaf...att en del är kvar efter lortmajjan som bodde här innan....usch å fy va mycket snusk jag tog reda på, undrar varför...som vanligt för "husfridens skull"....

Nååååja...det jag har gjort iaf är att jag GRÄVT MED HELA J-LA HANDEN I BRUNNEN...under badkaret....å det va ingen liiiiiten "äckelpäckelråtta" som bodde där...det va nästan så man trodde den skulle röra på sej å springa iväg.........nu äre iaf gjort....
Dags å pula ihop lite elkablar nu så jag kan hänga upp lampan i fönstret....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: