2011-01-25
 08:11:46

Mattesnille....

Matteläxa....... å jag är förbannad redan innan vi börjar...
Är kanske inte så optimalt, behöver jag säja att det liksom inte funkar då....
Åååååå mycket riktigt...fattar naaaada...
Men...egentligen är det ju sååå enkelt, el iaf logiskt......

Jag tar å gör som i div "tv tävlingar" ringer en "vän"...
En som är lugn som en filbunke...klok som en bok...å fantastiskt bra på att förklara......
Helt enkelt... kort å gott... bäst !!!!!
Å jag känner mej verkligen "blond å blåögd"......

Tack snälla fina Tomas för hjälpen, och för ditt tålamod.....en extra puss till dej i helgen...

Jahaja...det va det det...jag har ledig dag idag...oplanerad...nåja nog finns det lite "hemmapyssel" å puuula med, men jag gör det ju precis när, hur, och OM jag vill...vardagslyx



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: