2011-01-21
 08:13:35

Morgonstund...

Det är fredag...igen...å ett varannandagsväder...-10* idag...sonen har just gått till skolan...å jag tänkte somna om, men det verkar inte bli så........även om jag skulle vilja....

Såååå kanske man ska gå upp å koka lite the...å koncentrera sej på boken jag lånade från jobbet igår..."Himmel helvete & allt däremellan"...handlar om och beskriver känslor...å det kan ju va på sin plats...är full med såna......
Dom har ju en förmåga att dyka upp med s.k "jämna mellanrum"...hoppas det finns lite bra förklaringar..."underfundigt" när man inte ens förstår sej själv ibland....å bara funderar på saker som egentligen inte behöver funderas på...hmmm...mycket fundera blire ..

När jag funderat klart blire en "inhandlingspromenadrunda"...ibland önskar jag att jag hade en bil...bara en liiiiten...billig......
Det ska inhandlas tacosingredienser, bjudit hem Alexandra å Jimmy ikväll......


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-01-22, 12:05:57 | URL: http://allllexandras.blogg.se/

Nu såg din blogg mycket roligare ut :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: