2011-01-17
 11:22:01

Nytt "kaos"...

Är det inte lite fascinerande ändå...att det alltid heter KAOS...första snön är ett sånt, varje år...snösmältningen ett annat...varje år, det med...... Äntä könstit...

Näää lite för lätt tycker jag å kallas detta för Kaos, tycker man kan spara lite på såna benämningar tills det verkligen gör skäl för va det kallas....KAOS...ja jag kan ju tex tycka att det som just nu drabbar typ Australien å en del andra ställen på jorden...det kan man kalla KAOS, men allt ligger ju som vanligt i "betraktaren/bedömmarens" öga...det va bara min reflektion ...

Apropå "bedömmare å betraktare"...sitter i skrivande stund å väntar på en s.k "Besiktningsman" minsann...han ska besikta mina golv...(tur att jag han se den felstavningen...beski..... annars hade det blivit galet )...åsså vipps va det klart, nya golv i båda sovrummen...ny tapet i mitt sovrum, ååååååå dröm om min förvåning !!!!!!!! OMLACKNING AV KÖKSSKÅPEN !!!!! ...LUCKY ME....

Å lucky me för att jag hare så bra...haft en nice helg med min finabraigasnällaomtänksammagottluktandegulliga Tomas...... tack !!!!!

Jaaaa....helt enkelt en bra start på en ny vecka då....


Magda
PUBLICERAT: 2011-01-17, 11:37:46 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Guuuu så skönt att du fick dina nya golv, tapet och ny färg på luckorna! Kul!!!! :D Kram


Emma
PUBLICERAT: 2011-01-18, 09:18:01 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Ååå vad härligt med lite renovering! :) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: