2011-01-19
 12:23:01

Pest el kolera.....

Jahapp, va förbi Tunabyggen (dom jag hyr av...) idag å gjorde det stoooooora valet....
Nog för att jag kunnat räkna ut att det inte skulle finnas sååååå mycket att välja på i golvväg, men alltså detta tog ju bara priset...FYYYYY F-N på ren svenska....att dom inte skäms....

Ångrar att jag inte knäppte kort...men det fanns iaf tre (3)...varianter...en typ "blågrå" å två som såg ut som ....tja, som spånskivor...i varierande kulör......så för å få det lite "enhetligt" blev det varianten "gulaktig spånskiva"...sug på den ni.......


Låter väl som en otacksam jäkel...å det gjorde jag där med, så jag bad faktiskt om ursäkt till den arma kvinnan i receptionen...å hon höll med mej, tyckte också dom va fuuuula.....
Så... behöver jag säja att det inte fanns mycket inspiration till tapetval efter det......

En sak är då säker...tidsmaskin kan nog behövas när dom ska hämta mattan...undrar just vilken nerlagd instutition den ska tas ifrån....

Hahahahaha....nånsin hört sååååå mycket gnäll på ett å samma ställe nån gång....


Magda
PUBLICERAT: 2011-01-19, 15:21:40 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Åh fy fan var det sååååå illa!!!! :(


Gunilla
PUBLICERAT: 2011-01-21, 07:25:22

Tänk dig då att dom tyckte att vi skulle ha en av dessa vidriga mattor i vardagsrummet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: