2011-07-10
 22:33:49

All inclusive...

Checkade ut för några timmar sedan...från mitt eget "All inclusive"...
Ja...om ni bara visste va ja hare bra på mina "lyxhelger"
Först blir jag hämtad på stationen...
Får maten lagad...alt blir bjuden på "utemat"...
Kylda drycker serveras...
Behöver inte bädda sängen...
Bara för att nämna nåååååra detaljer....
Blir helt enkelt bara såååå ompysslad å omhändertagen...


Herregud...är verkligen JAG värd allt detta.......

Känns nästan lite overkligt att man får ha det så bra...enda nackdelen är att dessa helger går med hiskelig fart...men snart är de semester...då kan vi ses mycket....


....för allt DU gör för mej...


Ulrica
PUBLICERAT: 2011-07-10, 23:06:56

men hallå!!

klart du är värd det!! ska jag komma och ta dig i örat?! ;-)



Det är alltså i västerås man ska leta ;-)




Alexandra
PUBLICERAT: 2011-07-11, 01:52:10

Haha ja så kan jag tycka när jag läser din blogg också, att det känns som jag själv skrivit ;-) du får ha min hund ibland, om jag nu köper någon :-S Kul att du hade det mysigt i helgen! Var också dit, fast bara en liten sväng :-) blir det någon kalas i helgen för johan?

Kram


Anna-Mamma till Kevin
PUBLICERAT: 2011-07-11, 07:04:11 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Om du är värd allt det?? Säger som Ulrika, ska jag ta dig i örat???? KLart du är fina sis! <3



KRAMIS


Emma
PUBLICERAT: 2011-07-11, 22:36:12 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Men det är klart du är värd det <3 du som alltid finns där för andra människor du är värd varje sekund av uppskattning och uppvaktning! Så NJUT!! Kram


Anonym
PUBLICERAT: 2011-07-12, 19:45:33

Klart du är värd det finaste Lillis... Du är värd allt bra i hela världen... Kram och mys på dig...


Tomas
PUBLICERAT: 2011-07-13, 12:01:59

Det gör jag med glädje ... ; ) Puss älskling ....


camilla
PUBLICERAT: 2011-07-13, 23:08:33

Du är värd det bästa finaste Lillis <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: