2011-07-21
 22:11:47

Fenomenet "Ernst"....

Är han inte lite av ett "fenomen"....


Lite antingen "hata el älska"...
Personligen tycker jag han är rätt dryg å lyssna på, men j-ligt fint gör han...precis min smak....
Skulle mer än gärna omedelbart flytta in i nuvarande projekt...eller...
kanske han skulle va sugen å komma hit när han pysslat färdigt hos Carl-Jan...
Har ju lite trädgård han skulle kunna dona till också...ska be att han tar med den STORA häcksaxen...börjar likna en djungel här nu....
Jaja..dä löööser sej nog....


Petra
PUBLICERAT: 2011-07-22, 16:41:58

ok för att han gör många fina saker. men jag klarar inte av att se eller höra honom jag får ryyys i hela kroppen och då är det inte mysrys jag pratar om :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: