2011-07-25
 13:43:50

Hmmm....

Ärä bra el dåligt...för nåt år sen skulle jag sagt skitdåligt...men nu ärä nog ändå rätt bra...
Tillökning i familjen..men det är inget hårigt...inget som behöver "mat"... å den är ju riktigt liten, så den tar ju ingen plats heller precis...å inte har den kostat MEJ en enda krona...
Näää för den är inköpt för födelsesdagspengar...sonen som inhandlat...en...
EGEN DATOR...
...sicken lycka...en sån "minilaptop" el vare heter...
Han är glad å nöjd...å då är ja glad å nöjd...


Nu kanske jag slipper få en massa "skit" i min dator...
För den delen så har mitt datoranvändande minskat avsevärt sen ja "la ner" facebook...
Känns faktiskt riktigt skönt...visst ja har varit sugen många ggr ska ja erkänna...men när ja tänker efter va de e jag "saknar" så ärä ju faktiskt inte mycke alls...


Jamen de fina vädret *not* verkar ju hålla i sej...trist som f-n...men i morrn bär de av på en liten semestertripp...utökar resmålet något denna gång å beger oss ända till Västerås...å som sagt...bara miljöombyte förgyller ju såklart tillvaron...åsså såklart "sällskapet" ...

Nu lite städa packa å en cykeltur till affärn...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: