2011-07-21
 10:50:42

Jiiihaaaa....

Jamen så va den här....den efterlängtade SEMESTERN...
Undrar hur många som verkligen njuter....gör vi det....eller blir det en period av stress....prövningar...alla ska "umgås" heela dagarna...vi måsste hitta på nåt...det regnar...ungar som gnäller...gräsmattor som bara växer för fort...åsså grannarna, dom som verkar hitta på nåt kul hela tiden...hmmm....åsså dessa pengar såklart...har vi råd ????


Ja...tror att många känner igen sej...tror de blir bäst å inte för stora förväntningar/förhoppningar...då slipper man liksom bli besviken om "det" inte går i lås...
Men jag känner mej väldigt nöjd på nåt sätt...med dom planer vi hittills har...
Och som jag skrev i ett tidigare inlägg så tror jag iaf att om man bara är med "dom" man mår bra och trivs å har kul med så spelar de ingen roll va man hittar på....


Jag längtar iaf att få umgås med min Tomas... ... lite mer än vanligt nu när det blir semester...
Hoppas kunna se "familjen"  lite också...åsså Ulrica förståss......
Tror iaf de blir en skön semester jag...


Tomas
PUBLICERAT: 2011-07-22, 13:37:29

Snart semester för mej mä : ) .... då ska vi umgås o ha det bra .... ; )


Ulrica
PUBLICERAT: 2011-07-23, 11:27:52

semester och stress... men i år ska det inte stressas..

har inga förväntningar och då blir det inga besvikelser (hoppas jag)

Men en sak jag ser framemot är att få en hel kväll med dig och din Thomas..

Mat vin och maaaaassssa prat :-)



Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: