2011-07-12
 20:48:15

Nu igen...

Nu blev de lite sådär igen...händerna va liksom "fulla me skriv"...
Men de blev så fjuttigt på nå vis...
Så skrivet gick upp i rök ...
......

De va ett sånt där skitlarvigt trams om min "viktnojja"...... herregud...42 år...(el inte riktigt ännu...är bara 41 faktiskt...) å håller fortfarande på...

Undrara om de nånsin kommer "gå över"...???
Kan man bli nöjd...???
Lobotomi..???

Ja...va är "fjuttigt"...va är "nöjd"... ???
Vet ju egentligen vare handlar om...
Min "ensamhetsnojja"...de verkar som ja har en del nojjor...Å de är då ja ÄTER...
Känns lite som ja äter va som helst......å sen kommer den efterföljande ångesten...
........

Nogtramsat för idag...undrar va ja skrev...*svammel*....


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-07-14, 00:55:16 | URL: http://alexandrasundelin.blogg.se/

Jadu.. jag hoppas inte att jag blir lik dig när det gäller att inte vara nöjd med sin vikt, om jag ska hålla på som jag gör redan nu tills jag är minst 40 så vet jag inte vad jag gör :O

Haha, vi får hoppas att de löser sig för oss båda en VACKER jävla dag :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: