2011-07-11
 11:42:20

Power meet....

Jomenvisst...dä va ju partaj i Västerås i helgen...tom JAG såg nåra cooola bilar...
Men de va inte så många så de blev massor av fotografering...
Men nåra bilder bidde det iaf...

Eftersom ja vet att inga barn läser min blogg...förmys på balkongen...


Sen bar de ut i vimlet...å mycke vimmel vare.. på alla de vis...

Vet ju inte vilka dessa människor är... så ja hoppas jag inte
blir stämd nu när ja publicerar detta....men himla trevligt
hade dom iallafall...

Det kryllade av "ordningsmakt"...både bilar....cyklar....


Och den mest respektingivande av alla banne mej.....

Det blir nåt speciellt när just dom ridande poliserna dyker upp...
Verkar som alla tycker de är mäktigt på nå vis...
Bland avgaser...dånande bilar...sirener...å fulla människor...
går dom bara där...jaaa ja tycker det är himla mäktigt iaf...

Jamen justja...de va bilar som va själva grejjen...."raggers"
in action....


Cool....


Cooolare.....


Å att jag haft en bra helg...framgick ju kanske av tidigare inlägg...



Emma
PUBLICERAT: 2011-07-11, 22:33:33 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Jag var oxå dit och jag måste säga att jag tyckte det mest var riktiga dräg som åkte runt.. Även om det fanns en del riktiga finbilar! De ridande poliserna var heltklart ett udda men trevligt inslag, blir helt imponerad av hästarna som är så coola! Sommarkramar


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-07-12, 01:36:58

Ja, man skulle ha blivit ridande polis kanske :-) Fränt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: