2011-07-07
 10:01:50

Snopet...

Va rätt säker att jag skulle göra tre dagskift...ons, tors, fred...
Men de va då en hiskelig tur...el så va det nån inre "röst" som tyckte jag skulle göra en dubbelkoll..
Tur...för de va ju ett 11-20 pass idag......jaja de va väl inte hela världen...
Snart ärä helg igen...å ja ska ut på turne...ska på nåt som ja bara har hört talas om...nåt som min änglasyster däremot va på ett antal gånger...

Power meet i Västerås...


Kanske inte så att bilar å motorer ligger i mitt stora intresse...men bara å kolla på "folk"  kan ju va en upplevelse såna här gånger...å va gör man inte för "kärleken" ...


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-07-08, 03:19:10 | URL: http://alexandrasundelin.blogg.se/

Haha.. ja, vi är väl rätt så lik varandra du och jag ;)



Ha så kul i västerås! <3


Tomas
PUBLICERAT: 2011-07-08, 12:24:58

Darling ; ) Tror du kommer trivas alldeles utmärkt bland bilarna ..... Puss ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: