2011-03-08
 08:41:10

Måndag den 8:e Mars.....



Humor mina vänner...det heter humor...
Nu får ni ställa upp å ha måndag en dag till...eran lyckodag...
Måndan igår va en riktig "syndardag"...tömt alla !!!!!! rester från helgens frossande....
..........

SÅÅÅÅ NU....J-LAR !!!!!!
Nu blire uppskärpning på högsta nivå... ( tänk, jag får alltid en "dethärharjagvaritmedomförutupplevelse" när jag skriver den meningen...konstigt ).
Det ska inte "tröstätas" nu...näpp inhandlade..."MAT"....igår...


Lite snurr med "mixerstaven" å vipps...äre klart....

Bespara mej all moralpredikan....JAG KAN Å VET ALLT !!!!!!!! om hur man "egentligen" går ner i vikt....
Men ja GÖR VA JAG VILL *PILUTTA* ER !!!!!!!!!!!!!!

Nåväl...hade en trevlig måndag (trots "ångestpåhälsningen")...efter en ANINGEN tidig morgon...04.00....dä ä tiiiidigt dä....(då va jag uppe å gjorde havregrynsgröt...va gör man inte......för kärleken...tydligen va som helst......)
Jaa...lite slappa blev det sen när han åkt...(men  väldigt lite faktiskt)...

Det blev lite senare på f.m en tur till Dollarstore med mor..sen hem å grejja lite...invänta Sonen..
En "middagslur" på soffan...både han å jag...

O.M.G

Brukar bli "livrädd" när det händer...inte bra å sova middag med mina "nattsovningsproblem"...
Men...no broblemos...somnade på soffan på kvällskröken...skyndade mej ner...tvärsomnade...sov hela natten........dä gillas...!!!

Så nu är man fulladdad för ett "jobbdygn"...

HA EN TREVLIG MÅNDAG...IGEN...


Tomas
PUBLICERAT: 2011-03-10, 13:07:17

Det är jag väldigt tacksam för att du gjorde ; ) Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: