2011-03-31
 07:23:00

Mitt fel :o¤

Man skulle kunna tro att det är mitt fel...
Ni vet väl hurä är...köper man regnkläder skiner solen...köper man ny bikini så börjar det regna...
Jag köpte en "vårjacka" igår...en vit, riktigt vårig...

Så jag får väl be om ursäkt för morgonens -10*...

Bidde en tur till Falun igår...passade på att "luncha"...ingen dietlunch...men gött varä...


Men eftersom jag anser mej vara rätt duktig *host* å promenera så fååååår man äta lite göttit ibland...
En "promenadbild" från "jobbvägen" en fin kväll...


Lillasyster
PUBLICERAT: 2011-03-31, 07:41:55 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Jag köpte också vårjacka igår, till Kevin...Så det är väl lite mitt fel också kanske. Fast å andra sidan planterade jag vårblommor igår! :(


Magda
PUBLICERAT: 2011-03-31, 11:56:21 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Jag har bara en vårjacka med mig upp just nu....var kanske lite för optimistisk. :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: