2011-05-08
 11:36:20

8:maj....

Jag minns det som igår...
Ändå har det gått tre år...
Tre år sedan du fyllde 36...
Det va en pissdag tyckte du ...
...vem kunde klandra dej...
..."domen" hade du ju redan fått...

Jag minns så väl hur du satt i hammocken...du hade din sjalett på ditt nakna huvud...
Kinderna va uppsvällda...sorgen speglades i dina ögon...
Kändes som jag kunde ta på din ångest...

Men så levde du upp...
Tror jag skrivit nåt liknande förr...men det är värt att uppreas...
...mååånga gånger...

Min fiina Alexandra och hennes kompis kom med hästarna...
(till pappas stora fasa) lyckades vi med hjälp av köksstolar...
baxa upp dej på 174 cm "jättehäst"...


Du log...å blev så gla...det blev din bästa födelseda.. minns jag att du sa...

Och den sista...

Är så glad att få ha detta som minne...är så glad att vi va envisa både du å ja...
hästen skulle du upp på...till varje pris...
När du kom tillbaka till sjukhuset sa du till en av sköterskorna...
-Haha...ja har ridit idag !!!
Å ja minns att hon sa... -Det gjorde du rätt i....

Är glad för många fina minnen......miss you......


lena
PUBLICERAT: 2011-05-08, 12:06:34 | URL: http://my-mindfulness-life.blogspot.com

Fint du skrivit,härligt att hon fick en liten lyckostund i det svåra... tänk att ena sekunden är de här och i andra försvinner dem för alltid svårt att förstå...jättekram till dig <3


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-05-08, 12:48:47

Fint skrivet!

Känns verkligen inte som att det har gått tre år.. usch vad jag saknar henne :'( <3 <3 <3


Ulrica
PUBLICERAT: 2011-05-08, 13:11:09

kan nästan känna dig sorg...

Du fina människa..

du som bär så mycket...



kommer alltid finnas för dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: