2011-05-19
 15:26:07

Jamendåså....

Datorn är på "hemmaplan" good or bad....beror nog lite på vem man frågar......
Men bara att inte "kunna" blogga när man vill...känns ju sådär...

Visserligen blire mest "trams" men ändå skönt å få "ösa ur sej" lite mellan varven...
Liksom *pysa ut lite luft ur ventilerna*...

Men jag kan ju glädja er "läsare" att ja är inne i en rätt possitiv period just nu.......å däää ä ju bra....
Med största sannolikhet beror det på alla "braiga" människor jag har "ikring mej"...ingen nämnd å ingen glömd brukar det ju heta...men...såklart...finns det ju *EN*...som ...ja....får mej att må riktigt bra ...lyssnar...förstår...å lite *tar hand om* mej...


MIN TOMAS


Hoppas du förstår va du betyder.....
Trots att jag... velat...tvekat...funderat...tänkt...tänkt å tänkt....å velat lite till....av div "anledningar"...har du bara tålmodigt sagt att du "förstår"...
Vet inte riktigt vilken "planet" du ramlat ner ifrån...
Men jag är glad att du "ramlade" över just mej...


Ja där ser man ...lite allmänt trams... å en lite "kärleksförklaring"...
Det är väl ungefär va ja har min blogg till..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: