2011-05-30
 14:17:21

Upp....

Å ner...å fram å tillbaks...å vimsigt...å glatt å ledsamt...å...
"allt" på en gång...
Håller ja på å blir galen...håller ja på å blir kärring...på riktigt...ällä va ärä...

Ja så kan man i korthet beskriva mitt liv ...de är så de känns...
På gott å på ont...

Men ja skulle vilja va lite mer "glad"...ka man va "periodare" ..i känslor...
Ja herregud de är då en konst...detta liv ibland...

Livet....


Men...jag har massor med braigt å se fram emot...den kommande veckan...
Min bästa Tomas kommer...å ska stanna nästan en hel vecka....
Syster å man kommer från Borås...
Så ja hoppas vi kan få till en liten familjesammankomst...
Längtar verkligen efter allihop...


Anna-Mamma till Kevin
PUBLICERAT: 2011-05-30, 17:35:28 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Här har du en till "deppmoster" utan jävla anledning! Blir galen på mig själv! Det är som jag inte kan tillåta mig själv att bara må bra på nåt sätt..



Jag väntar på inbjudan men det kommer ju aldrig nån! :P



KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: