2011-10-23
 22:03:12

Hare bra....

Helgen är över å de vankas vardag igen...
Förresten så har helgen varit sädär *fantastisk* ...igen....
I fredags va de stor *baluns* de va ettårskalas för Kevin(som ja är moster till)...massor av presenter...å massor av göttit fikabröd...å alltid trevligt å träffa *alla*...
Den lille bidde rätt trött av all uppståndelse...
Tack för ett jätte mysigt kalas...


jag har drömt mycke senaste veckan....konstiga å tokiga å lite jobbiga drömmar....
Jag drömde en natt att jag hade fått cancer...tror de har att göra med en bekant som i sin familj drabbats .... finner inte ord....håller alla tummar ....

Har drömt att ja va i en bilverkstad med Tomas....å såg en bild i hans plånbok ...på en *annan* tjej.... hmmm...låter kanske galet å barnsligt....men de har nog också en förklaring....
en av mina vänner...  ... mår inte så bra just nu.... lite av förklaringen till dröm nr 2...
på sätt å vis.... vet hure känns å bli grymt besviken....

När jag tänker  mycket hamnar de ofta i mina drömmar...
vill att alla ska må bra...en *utopi*...ja antagligen....

MEN...som sagt jag har haft en bra helg....
*Helgerna med Tomas* (fan vilken bra titel...) är alltid underbara...
Sällan man träffar människor som verkligen *ger* så himla mycke bara genom att finnas...
Skulle kunna göra superlånga listor på allt braigt med han...men jag tycker detta ordspråk beskriver det bra nog.....


Alexandra
PUBLICERAT: 2011-10-23, 22:24:06

Du behöver inte vara orolig :-) det är inget jättehemskt! Kanske kan berätta det för dig sen, har mycket att fundera över först :-)

Men du ser ut att ha haft en bra helg iallafall, kul att det går så bra mellan er <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: