2011-09-19
 21:01:10

Fortsätter....

Dessvärre blire ännu ett inlägg med en aning negativ klang....
*VIKTNOJAN* ni vet....moooaaahhhaaaa....
Jodå den sitter som fastetsad i ryggmärgen....som en parasit som sugit sej fast....
Va till affären...och väl där tyckte ja tydligen att ja behövde en burk NUTELLA.....


Jaaa...joooo...rostat bröd med bregott OCH NUTELLA bidde de såklart...å inte bara en....
*ÅNNNNGGGGEEEESSSSTTTTT*

Men så läste ja en blogg...fick tillräckligt med inspiration för att...håll i er....
JAG GICK NER Å GRÄVDE UR HELA BURKEN Å NER ME SKITEN I SLASKEN
(om ja slängt burken hade jag antagligen plockat upp den igen)

Nej jag är inte 15 år....jag är 42....äntä otroligt...

*skäms*

som en hund...


Lillasyster
PUBLICERAT: 2011-09-20, 09:41:24 | URL: http://annacondas.wordpress.com

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! :D


Emma
PUBLICERAT: 2011-09-21, 19:05:05 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Men du det var verkligen bra gjort, nu har du tagit ett steg i rätt riktning så att säga!! Jag hoppas du hittar din lösning på det eviga problemet, jag hittade ju min och ångrar mig inte en sekund! Lycka till!! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: