2011-09-19
 12:16:45

Trött, frussen...å tja...lite ...pissed off....

Antar att många känt känslan...tänker på rubriken....
Har ju återigen haft den bästa av helger....blivit uppassad...fått vetekudden värmd...(tror ja håller på å "kallna" på riktigt.......) blivit omstoppad...blivit bjuden på mat...å allmänt "omhuldad"...
Man får ju nån tro om att man ska kunna liksom "leva på de" ett tag....men de räcker liksom å komma hem så går luften ur mej...kanske för att de blir såna kontraster....


Förhållande på distans...ja de är lite av en konst...trodde faktiskt de va omöjligt i min värld....
Men tro de eller ej...de har sina fördelar...man hinner sakna varann..."spänningen" hålls vid liv...man får en massa söta å gulliga sms...å tiden man ses blir liksom "extra kvalitetstid" på nåt vis.......

Men...de har sina nackdelar å...bara sådär när man har en "pissdag" å bara skulle vilja ha en kram...eller när man har en bra dag (joooodå dom finns allt dom med...) å vill full av entusiasm dela med sej...då känns plötsligt 13 mil som på andra sidan jordklotet...
Men ja tror de kan bli bra i slutändan...tror en del människor är värda att vänta på....

Å ja tror....VET... att min fiiiina Tomas är en sån person.....


Petra
PUBLICERAT: 2011-09-19, 16:58:48

Känner igen det där :/ Men jag säger precis som dig att en del människor är värda att vänta på och jag vet att även Min Thomas är en sån :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: