2012-08-04
 20:51:45

Djupandas människa......

Hjälp !!!!
"Nåt" jagar mej...springer efter....hoppar å biter mej i hasorna...
smyger runt husknuten...tittar in genom fönstren...
"ska åt mej" till varje pris....

Pustar ...andas...försöker "gömma huvudet i sanden"...
Men "den" är kvar....
Det är ju den där.....

*VARDAGEN*

Vill inte...inte ännu...vill ha mer....
Det sägs att "mycke" vill ha det...mer alltså...jaaa kanske....
Men om man mår bra av nåt/nån vill man gärna det....
Är de så konstigt...

"Trots" de förbannat jävla eländiga vädret...så har det varit till stora delar en bra sommar....
Mycket god mat....hmmmm....finns lite igen då, å jobba med  på höstkanten....
Mycket goda viner...fan va bra ja blivit på å sörpla vin....
För att bara demonstrera ett av dom...


En kryssning till Helsingfors har vi hunnit med åxå...men dessvärre ville min telefon inte som jag, så de bidde inget fotograferande därifrån....

Såklart lite grilla...å en del jordgubbar....
yummi...


Men...nu börjar de ta "slut"....
På sötebrödsdagarna...på myset...på tvåsamheten...på det braiga...
Men jag jobbar vidare...de går ju...bara att kliva på bergochdalbanan igen....
Å hålla tummarna att DU orkar me mej ett tag till....
Jag måsste börja klara att "djupandas" själv igen...
Inte bara "ytandas"...
Det är liksom "varadagen"...

TACK!!!! BÄSTASTE DU...FÖR ALLT !!!!

(Vet att du inte gillar kortet...men de gör jag...  )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: