2012-08-05
 12:25:18

Hmmmm...

Det här med bloggen...
Det är alltid svårt å uttrycka sej...
Så att inget blir "fel"...
Tror de är min största fasa...att göra "fel"...va nu det är...


Men ...skriver jag som jag gör ...blir det såklart reaktioner...
Precis som jag själv gör när jag läser någons blogg...el dyl...jag reagerar...kanske dömmer...drar en slutsats...å ev kommenterar...

Det HÄR är JAG...

Jag har mina skäl...att dippa ibland....
Erfarenheter...händelser...sorg å jaa...allt som hör livet till...för alla...
vi kanske bara ger det uttryck på olika vis....
Men...
Jag har inte "glömt nån" för att jag kanske "gräver ner mej" ibland...
Jag är oändligt tacksam för ALLA mina "nära å kära"....
Familj...å bästa vän...

SÅKLART


TOMAS
PUBLICERAT: 2012-08-05, 21:37:03

Du kan inte göra fel , de e ju din blogg . Då får du skriva precis som du vill .... men de e klart jag gillar å läsa att du trivs med mej såklart ; ) Puss darling <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: