2012-12-10
 11:32:20

Mååååndag.....

ÅÅÅ....
Ibland ärä skönt me måndag....
Idag tex....känns som en "nystart"....har varit lite krasslig några dagar...å varit hemma å tycktsyndommejsjälv...........men nu ä ja på ggggg....
 
Bara för att intresseklubben ska kunna anteckna kan jag medd att jag började med att bädda rent....
Känns lixåm bra när man har bott i sängen....
Svettigt vare i natt....jaaa...pga mardrömmar....usch å fy.....
Antagligen för att jag såg på nån polisdokumentär...(kl fyra inatt för att de va omöjligt å sova) tills ja somna....inge kul me mardrömmar...........
 
En till anledning med att denna måndag känns bra....är att det vankas
 låtsasvärld  i helgen....
Tänk....den 12.12.12. äre precis två år sen vi sågs första gången.......
Trodde väl aldrig JAG skulle kunna ha det så....såhär på avstånd....
Självklart...de e inte bara enkelt....jag blir ju lixåm....
*ensammastihelavärlden*
mellan varven
Men det glömmer jag fort när vi väl ses.....
Å när jag umgås med mina vänner....el iaf vän...å såklart familjen....
Näää nu lite *uppsnyggningavgammalmorsa* å halka ut en sväng...mot affären.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: