2013-08-05
 14:56:27

Back in biiisssnis....

Tillbaka....
Allting har ju en ände...även semestern...
Fem långa härliga veckor...bara lixåm swischar till...åsså är det slut....
Kan bara efter denna underbara ledighet konstatera...att jag måste va skapt för att leva...
PÅ EN ANNAN KONTINENT
Guuud så jag har njutit...solat...badat...å haft det så himmelens bra...
 
Naturligtvis...har ju sällskapet varit "det bästa" ...kan inte önska mer...
Lite lagoma "turer"...lite powermeet...en tripp till Riga...lite barnvakt...lite hojjåka...en tripp till Sollerön å fira syster på 30årsdagen....åsså såklart massor av sol å bad....
 
Sååå idag va det bara att "carpa"....det där "diemet"....
Kasta sej handlöst in i vardagen...å tänk...det känns helt ok de mä....lyllos mej ....
Mjukstartar med ett dygn direkt på jobbet....
 
Det händer mycket på en sommar...å jag kan bara säja...
Jag ser fram emot vintern lite...har mina skäl.... .....
 
Nåväl...lite korta drag om min sommar....hoppas "ni" haft det lika bra...
Ett extra "tack" såklart till Min Tomas...för allt jag "får va med om" med dej...
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: