2013-08-07
 11:25:00

Turligt.....

Avverkat första dygnet på jobbet....kul...å va lite efterlängtad .... ....
Idag äre dags igen...å det "turliga" är....att jag dubbelkollade mitt schema....trodde jag började kl 11...
Men...jag börjar tydligen kl 15...fyra timmar tidigare känns lite överdrivet...
 
Det blev en himmelens seg dag igår när jag kom hem....gjorde just ingenting....mer än klippte gräset...
Kan hända att kvällens åskväder "hängde i pannan" å tröck ner mej i "latande ställning"
 
Nåväl...idag är en annan dag...med hög luftfuktighet...måste va närmare 100% känns det som...
Dessvärre verkar inspirationen inte vaknat med mej idag heller...
 
Apropå inspiration...
Ska på partaj på fredag...40 års partaj...med 70 talstema.........
Å jag önskar att jag va full av inspiration till det iaf....
Men det här med partaj...å festande....
Det låter alltid så kul...sen ju närmare "festdagen" man kommer...vill jag bara dra mej ur...
Kan de va åldern.... .....
 
Mycke negativt blev det.....jaja...ibland fåre va så.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: