2013-01-11
 11:33:37

Happy new year....

Jaaa...nog vore det väl "toppen" om de fick bli ett...
"happy nytt år"
för allt... å alla.....
MEN alla vet vi väl att den önskan är ouppnåelig... ....
Självklart kan vi väl i många fall själva "påverka" å underlätta livet med vår egen inställning...men de är inte riktigt det jag syftar på....
 
I början av året...."försvann" en person från "jordelivet"...en alldeles för ung person...återigen....
Tänker sååå mycket på dom som måste ta sej igenom denna "outhärdliga sorg"...
Det synns ju inte ...men de gör sååå ont.....
 
Den här personen va väl ingen "nära bekant" till mej...men de va han till min syster....å jag vet att hon "såg upp till honom" ...i hundvärlden...inte minst....
Hans fru..."fanns mycket" i under syrrans sjukdomstid....hälsade på...ställde upp... på alla de vis...
Tror de gör att man tänker ännu mer...."vad kan jag göra" ???
 
TÄNKER SÅÅÅ MYCKE PÅ ER
 
För egen del....
Ja...inga massa nyårslöften iaf....
Känns som året "börjar lagom"...försöker jobba på att inte ha så höga krav...varken på mej själv eller andra....försöker se det mesta possitivt...tycker ja börjar bli rätt bra på det ...
 
Nu ska jag till å börja med ladda för helgen....
Det blir fullt hus....syrran med tillhörande make från Borås (ja inte bara mannen, båda bor i Borås)...och "änglasysters" flickor kommer och bor hos mej i helgen...åsså jag...Alexandra å Johan....dv 7 pers ska samsas på mina enorma 78kvm.......
 
Tror de blir riktigt bra..... .....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: