2013-06-24
 16:15:08

Fööör midsommarnatten den äää ju så lång.....

Finns ju tydligen en sång...som går just så...som överskriften....
Personligen blev den alldeles lagom lång....
Å den blev himlans bra...hela dagen...
 
Förmiddagen började med en tur till "änglasyster"...just den dan...i år... va det fem år sedan hon "togs ifrån oss"...å än idag...står jag med samma fråga....
 
WHY......
 
Nåt svar förväntar jag mej inte egentligen...är väl en fråga man vackert får bära med sej genom livet...det känns iaf som en fin tid att få minnas...eftersom just midsommar va en helg som hon ju älskade....
 
Lite sill å potäter...hör ju till...själv hör jag till den skara som inte gillar sill...men det går ju å lösa...lite köttbullar å hästkööörv så va den saken ur världen...piece of cake lixåm.....
Far å mor va med oss...å en tur till gammelgården bidde det.....hiiimlans massa fölk varä....trevligt...
 
Att man lixåm mest "stuppar å äter" såna här helger...är ju inget nytt...å vi va verkligen inget undantag...hääärrrääägud så vi ätit........
Såklart...blev det grillat...å jordgubbar å glass....
Å magen stog i fyra hörn....
 
Har "kommit på" att jag "med åren........" blivit lite av en "ensamvarg"...men helt självvalt...har "lärt mej" att vara ensam...å kan idag njuta av det....
Kanske har det å göra med att man varit mycket av en "tahandomperson"...
Å att jag egentligen aldrig varit ensam....
 
Tror också det underlättar att jag hela tiden har nåt/nån och se fram emot...
Det går en vecka el två...el i värsta fall tre......
Å sen ses VI igen...å bara har det bra å njuter...idealiskt...egentligen...iaf just nu...i livet...
I längden hoppas jag givetvis på lösningen att kunna "bo ihop"...
Nån gång nånstans....
 
Tack min braiga Tomas för en riktig toppenmidsommar... ....
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: