2013-06-16
 09:11:10

Peekaboo....

Jahaja...som vanligt när tanken slår mej att jag kanske skulle blogga lite...så är hjärnan full av ideer...åsså lixåm infaller det tunghäfta i fingrarna.......hmmm...
 
Nåväl...sen sist da...
den lille tappre "tennsoldaten" äre full rulle på...allt gick enligt planen å tickar på som det ska...
Skönt det...(se föregående inlägg)
 
För egen del....sååå....
har jag blivit jämngammal med min dotter...hon fyllde ju 22 i februari......mooaahhha...
Ällä hur fan vare nu....
Jooo de va ju så att...jag ju.... plötsligt är dubbelt så gammal...som hon....
Ärä så att man börjar bli "gammal"...va äää "gammal" egentligen....
 
Ärä...tanken...siffran...känslan...utseendet........
 
Vet inte vilket som isåfall är värst...men...jag känner mej iaf inte sååååå gammal....
Bryter ihop å erkänner....lite krämpor har dock infunnit sej........
Tror mitt tänk mest handlar om att "barnen" växer upp...
Herregud...två "personer"....lixåm stora....å dom är mina "barn"....
Den ena 173 cm över havsytan...ålixåm 14 år...hur lång tänker han bli då...
Åsså "hon"...22 år...tog studenten i fredags...lite senare än några andra...men det kvittar ju...livet blir ju inte alltid som vi tänkt oss...grattis FIIINA du ....
 
En jättetrevlig "studentsammankomst" hade vi iaf...hela "tjocka" släkten....
 
Åsså....
Börjar det vankas semester...
Bara två veckor kvar å jobba...guud så man längtar...varje år....
Inget direkt planerat, hoppas såklart kunna umgås med Tomas så mycke det bara går....
Antar att det blir en del åka (en HD  ser ni väl)...
Sen får man väl se va som händer....
 
jamen de bidde ju några rader iaf......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: