2013-06-27
 09:56:00

Räknar ner...

Nu...kan man börja räkna ner....
En lördag...och söndagdygn kvar ...sen fem veckors underbar ledighet...
Såklart störtskönt...och ändå lite.... konstig ångest...
Ingen konst å ha semester om man har jävligt mycket pengar...iaf om vädret ska va sådär typiskt svenskt....då kan man ju mer el mindre köpa både sol å sysselsättning...
Personligen klarar jag mej...värre blire å sysselsätta en tonåring....
Som drömmer å vill...än de ena å en de andra....
Bara å be en stilla bön...ärä solsken blire ju FAKTISKT lite lättare....
Bada ä ju gratis...iaf för de mesta....
 
Förresten...så klippte jag gräset i fjorton timmar igår....blir fan aldrig nöjd...alltid nåt jävla strå som står å hånar en borti hörnet....
Jooo...åsså blev jag VÄÄÄÄLDIGT blöt när jag gick till jobbet igår....
Regnbyxorna va inte ihop med jackan å jag orkade inte leta....
*skyller mej själv*
 
Jaja...nog me gnäll da....
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: