2013-09-14
 11:01:17

Lördag

Som brukligt är efter fredag...så blir det lördag...så även denna gång....
Igår va det ju dessutom fredag den 13:e...tror inte på skrock...så mej hände det då inget särskilt...
 
Löördag va de jaaa....
En sån "ensamlördag"...utan... ... å jag gillar det ju inte så mycket....
 
"I dont like to miss you...but I do like have you to miss"
 
Gillar ju ordspråk och "fraser"...samlar lite kan man säga...
 
Det är en ganska grå lördag...å jag önskar att jag kunnat sova lite längre...men det är inget ja ä proffs på...vaknade vid åttasnåret idag...å det förvånade mej...det va länge........
 
Lite tvätt å plock å målning lite allmänt hemmafix står på agendan...åsså den där promenaden...
Fy faaaaan....på ren svenska....va najs de ä å gå utan å få ont i fötterna...blev ca 1,2 mil igår...
 
Love my new shoes and socks
 
Men som ni ju själva ser...börjas det med lite kaffe...å dator...sitter himla lite vid denna apparat...å mycket är nytt...å när jag inte "kan" saker...kan ja många fula ord...så lucky you...att du inte kan höra mej....
 
Förresten...så vet vi att den lille filuren där i Alexandras mage...är ett gossebarn.......
Åååå...han är ju sååå välkommen....
Planen är att han ska komma den 1/2...å mitt "bonusbarnbarn" den 31/1....så...det blir fullt upp framöver...däää äää lyx det...ajj baaa lavv it.....
 
Tycker det ser ut som solen vill tränga sej igenom dimman...
Annars finns det ju andra solar som ännu orkar lysa...hittade en, en tidig morgon på jobbet...
 
Sååå fin...å den såg så "stark ut" (där bland ogräset)
 
Näää "Carpa erat diem" nu...de ska jag göra.....
 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: