2013-09-16
 14:27:00

Sicken salig blandning.....

Sååå...det blev även måndag.... igen....Dä rullä liiixåm på...det här ekorrhjulet....präääcis som hä skäää...
Startade dagen...(som va ovanligt segstartad) med att åka på personalmöte...Sen lämna blod...Just det här med blodgivning.....det känns nästan som den viktigaste "uppgift" jag har här i livet..Kanske inte så konstigt...Tänk ändå va bra det va när "hon" va sjuk...Blev alltid lite pigg när hon fått nån påse...iaf ett tag...
SAKNAR DEJ VARJE DAG SÖÖÖSTRA MIII
Men såklart...man kan ju inte bara gå och sörja...man måste glädjas åt det man har....Å det gör jag...
Nåväl...efter dessa två aktiviteter blev det affären...hem å laga mat...koka sylt...å....jag hade så jä**a gärna skrivit att jag lite snabbt kastade ihop en vetedeg å bakade 200 bullar åxå....men siiii nån stans finns det en gräns....Nää det blev lite dator......i väntan på att lingonen ska kallna...
Sen tror jag jag tar med  mej tankarna ut på en promenad...kan bli den där "älvslingan" idag igen...det enda som är så trist...är ju att jag går den vägen när jag går till jobbet åxå...
Häv ä gräjt måndäj....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: