2014-02-05
 10:45:00

Tooo biiii or not tooo biiiiii

Frågor....
Dom som alltid finns...däruppe i hjärnkontoret....
Hur ska man va....för att passa "alla"...vilka är "alla"....vilka är viktiga....
Frågan är ju snarare vilka är "viktigast"...i min värld är ALLA viktiga...om än på olika vis....
Det pratas mycket om det i dessa "sociala medier"...vet att jag nämnt det förut....
Och hur dom egentligen inte för fem öre gör oss sociala....
Dom gör oss osociala...vill jag påstå....
Självklart har ju alla ett val...å ens va där...så även jag....
Men jag blir "Intresserad" av fenomenet....
 
Det har inte kommit nån Wille än heller....han (mitt barnbarn) va ju beräknad att titta ut den 1/2 men tycker tydligen att han har det tillräckligt bra där han är........VI LÄNGTAR EFTER DEJ !!
Min Alexandra är så himla lugn...har hon varit hela graviditeten...ja...jag vågar nog påstå att hon varit de hela livet...känner mej inte orolig alls över hur detta ska gå...på de planet iaf ...
Sen är de ju faktiskt min skyldighet/rättighet å oroa mej över annat..........
 
"Oroa mej"...kanske jag borde lägga till det som mellannamn........
 
Men jag vet att mitt "lugn" kommer det me...jag ser ljuset....halleluja.....
 
LCHF
Jaaaa.....har nu "levt lchf" i nästan fyra veckor....
Har dock inte gått ner så mycket...följer massor av "instagrammare" som är jätteduktiga...och där får jag massor av tips och inspiration....
Ett av tipsen va att jag ev får i mej för lite......fett.....
Sååå belive it or not....idag blev det å tillsätta cocosfett i kaffet....hahahaha....
det gick f*n bra de määä....sådäså....
 
Trött...
Varit väldigt trött ett tag...
Riktigt trött...
"känsliga munslemhinnor, trötthet, sömnproblem, krypnningar, svårt att reglera kroppsvärme, fryser om händer och fötter...." you name it i have it all....
Å den gemensamma nämnaren är Järnbrist....låg på 25 nu, hade legat på 11 ...
Fördelen(ännu en) med att lämna blod...att jag fick reda på detta...(när man lämnar blod ska man helst ligga mellan 50-200...sa "hon").....
Så nu äre ordagrant å leva upp till talesättet:
"Äta järn å sk*ta kätting"
 
Idag blire iaf en tur till dootra å försöka prata den lille till rätta....
Have a nice day...
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: