2014-01-21
 15:20:54

Hahahaha............

Tääänk....
Om man lixåm kunde börja dagen med ett skratt...det ska ju förlänga livet säjs det...så kanske äre dags å börja sina dagar så....aj dont nååå .......
 
När jag satt mej vid datorn (som inte händer alltför ofta som ni märkt)...hade jag en plan...på vad inlägget skulle handla om...tills jag läste föregående inlägg...och konstaterade...att...det...SÅÅÅÅKLAAAART...handlade om samma sak....
....
Hahaha äta eller inte äta...jag ä nog mer skadad än jag själv kan erkänna...
Nåväl...iallafall...
Har hakat på "lchftrenden".... å jag måste säja ....att även om jag bantat i nästan 20 år av mitt liv...känns det som jag hittat nåt...som passar mej å jag kan tillägga att det definitivt inte känns som jag "bantar" över huvudtaget....
 
Äter sååå mycket gott...å känner mej nöjd dessutom...amazing... ...
Har man inte varit "här"...dvs haft ett komplicerat förhållande till mat kan man nog inte heller förstå problemet...ällä föresten...mat har väl aldrig varit mitt egentliga problem utan mer det här med sötsaker å kolhydrater...har nog "knarkat" på det.... ....
 
Hoppas och tror stenhårt på mej själv den här gången....
I skrivande stund har jag "hållit på" ca två veckor...med en "slarvhelg" när kärestan  ...... kom på besök...
Men tror inte jag kommer behöva kalla det så hädanefter...va lite ororlig att jag inte skulle kunna "lita på mej själv" å börja "om igen" när han åkte...men det kunde jag...för att jag VILLE DET och inte för att jag kände "JAG MÅSTE DET"....
ÅÅååå bara det känns som en vinst över mej själv.....
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: