2015-08-26
 19:08:44

Åsså va det....

....dom här resultaten...
Tyckte kanske inte det hänt så mycket på vågen... 😁....men där är jag ju typ aldrig nöjd...
Men på nio dagar har jag gått ner....
2,2 kg ....iaf.... 👌🏼....
Desto mer har hänt "på måttbandet"...
Vet inte om jag mätt fel...men det "känns" ganska "rätt" iaf.... 👇

Idag blev det lunch här i Romme på Officerssalongen 

Jättefint ställe å bra mat...superfin/god salladsbuffé ...
Kändes bra....
Tills....dottern bakade en annanaspaj  😱😱😱😱
"Åkte dit" lite på den...men va fan...man ä ju bara människa...
Å den ä guuuudomligt god 😘

Snart kommer min "aloeveraleverantör" å fyller på med lite mer pulver...så kör jag ett tag igen...i lite "mindre strikt" form ...
"🎶 on the road again🎶"
👊🏻😜👊🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: